Gyakori kérdések

1. Hogyan lehet megrendelni a termékeket?

A megrendelések leadása a  www.professionail.hu áruházban elektronikus úton vagy telefonon lehetséges (az interneten keresztül a www.professionail.hu webcímen).

2. Hogyan történik a fizetés?

A megrendelő a termék átadásánál fizet a futárnak, a csomag átvétele után (utánvét +250.ft) készpénzben vagy kártyával.

A rendelés után előre utalással (ingyenes) , a visszaigazoló email-t követően, amely tartalmazza a fizetési információkat.

3. Milyen hamar kapom meg a csomagot?

A rendelés leadásától számítva 1-2 munkanapon belül megérkezik hozzád! A szállítás előtti napon e-mailben/sms-ben értesítünk a szállításról.

Megjegyzés:
Abban az esetben tudunk  24h szállítási határidőt vállalni, ha a rendelésed munkanapokon 12.30 óráig leadod és a következő nap munkanapra esik.

4. Milyen szállítási fajták állnak rendelkezésre?

MPL Futárszolgálat Rendelését a következő munkanap 8-17h között szállítják ki. A futárszolgálat SMS-t küld a csomag kézbesítésének reggelén, mely tartalmazza a csomag azonosító számát, a kézbesítés várható idejét egy 3 órás időintervallumban (pl.: 8 – 11 óra között), az utánvét összegét (ha tartozik a csomaghoz) és a futár telefonszámát.

5. Mit tartalmaz a vételár?

Az oldalunkon feltüntetett árak bruttó árak és a mindenkori érvényes Áfá-t tartalmazzák. Semmilyen rejtett költség nincs..

6. Mit jelent a termékeknél a “Raktáron” szó?

Raktáron: a termék azonnal szállítható. Ha 12.00 óráig leadásra kerül a rendelés, akkor a következő munkanapon már kézhez is kapja a vásárló!
Nincs raktáron: a termék beszerzés alatt áll. Várható érkezezési ideje 1-2 hét.

8. Hogyan lehet beváltani a vásárlási kupont?

A kosár oldalon van egy kuponkód mező és oda kell bemásolni a kuponkódot és a rendszer automatikusan levonja a kedvezményt.

9. Mit csináljak, ha elfelejtettem a jelszavamat?

Semmi gond, kérésére új jelszót küld a rendszer a már megadott email címre.

10. Mit jelent az árgarancia?

100%-os ár garanciánknak köszönhetően a weboldalon feltüntetett árak a valóságot tükrözik, így vásárlóinkat semmilyen plusz költség nem érinti.

11. Hogy tudom törölni a regisztrációmat?

Ha netán törölni szeretné regisztrációját, akkor kérem írjon e-mailt az eshop@professionail.hu email címünkre. Kollégáink ezután 1 munkanapon belül törlik a regisztrációt.

12. Milyen hamar kapom meg a visszaküldött termékek vételárát?
A 17/1999. (II.5.) Korm. rendelet értelmében a webáruház köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül visszatéríteni. A Professionail.hu-nál ez gyakorlatban kevesebb mint 1 hetet vesz igénybe.
 
Ha egyéb kérdése lenne, kérjük írja meg az eshop@professionail.hu-ra! Köszönjük!